lørdag 1. september 2012

Panikkhekla tøfler en fredags ettermiddag


Jeg er en type som trenger litt press på meg for å få ting ferdig.
 I august var temaet føtter,
å jeg starta tidlig på ei ullbukse. 

Gikk selvfølgelig lei,
å begynte på en ullbukse til. 
Kremt nå begynner det å bli flaut,
men jeg så at jeg ikke kom til å få noen av buksene ferdig.
 Så hva gjør man da? 
Jo begynner på ett sokkepar. 

Den første sokken blir strikka på en dag,
men så stopper det opp IGJEN. 

Skrekk og gru,
nå er det bare noen få dager igjen av august å jeg har enda ikke fått ferdig noe som helst. 

Hm......hekling sies å gå litt fortere enn strikking,
så jeg begynner på ett par baby tøfler. 
Men nei da,
det mønstret blei for kjedelig. 

Den siste dagen av august finner jeg dette mønstret,
 på Garnstudio,
å jeg panikkhekler ett par tøfler i dobbel fritidsgarn på krok nr. 8 
Yes,jeg rakk det denne måneden også ;-)

2 kommentarer:

  1. Flotte tøfler :D
    Imponert jeg, for jeg har aldri fullført en eneste along eller annen utfordring ;)

    Ha en koselig søndag :D

    SvarSlett
  2. Artige tøfler da!! :-)

    SvarSlett