tirsdag 24. juli 2012

Butikk i stua


Jeg finner på utrolig mye rart når jeg blir nesten aleine hjemme ;-) 
Kenneth tok med seg de 3 minste ungene på hytta,
å jeg ble igjen med de 2 største.
 Det gjorde det veldig lett for meg å sette igang med maling på stua.
 Etter ett par strøk med Ben hvit maling på veggene og topp plata på skjenken ble det plass til min lille butikk i stua.
 Nå gjenstår det å se hva mannen sier når han kommer hjem på søndagen ;-)


Var en tur på strikkekafe i dag,
å det er leeeeenge siden sist. 
Utrolig kjekt å se igjen noen,å treffe noen helt nye. 
Blei kopptu strikking på meg i dag. 
(Strikket ikke alle i dag altså,får da være grenser også)

1 kommentar:

  1. He he, kva trur du mannen din seier til målinga? Sommar er absolutt ei fin tid for strikking av oppvaskklutar. God sommar vidare!

    SvarSlett