torsdag 21. juni 2012

Lille frø


Kom over et nytt vest mønster som jeg selvfølgelig bare måtte prøve ;-)
 Sånn er det vel i grunnen med alt jeg bare kommer over.

 Jeg har brukt Senja garn,
å målene stemte overhode ikke på str. 3-4 år,så jeg var litt spent. 
Min vest ble dobbelt så stor i bredden,
å jeg måtte da selvfølgelig strikke den lengre enn det sto i mønstret.

 Jeg er veldig glad for at den ble større enn det mønstret sa,
for den ble jo perfekt til Selma på 3 år.
 Tror nok den hadde blitt altfor smal og kort om jeg hadde brukt riktig garn. 
Kjempe herlig mønster å strikke,så skal nok prøve meg på en til etterhvert tenker jeg.
Mønstret finner du her inne hos rare rusk.

1 kommentar:

  1. Kjempefin vest! Og så bra at man kan improvisere underveis! ;) Supersøt jente :)
    God helg til deg
    Klem

    SvarSlett