mandag 21. mai 2012

Sommertopp



Mai tema, i topp til tå alongen er PUPPER.
 Hjelp tenke jeg da ;-)
 Hva skulle jeg lage da,
så for meg en heklet bikini med det samma,
men det hadde jeg nok aldri gått i. 
Så da blei det denne sommertoppen fra Garnstudio

 Jeg la opp til den mellomste størrelsen på overdelen,
å den største på resten.
 Angrer litt på det egentlig,
for tror nok at jeg hadde greid meg med den mellomste størrelsen egentlig.
 Nå ble den litt posete på meg,
å jeg syns jeg ser noen nr. større ut enn jeg egentlig er. 
Eller kanskje jeg faktisk ER så stor,men ikke ser det selv i hverdagen ;-)
Samma det,så lenge man er fornøyd med seg selv egentlig :-)

I dag har jeg vært til legen å jeg blir faktisk friskmeldt 50% fra 1 juni.
Det blir en gledes dag,
for jeg har jobba bein hardt det siste året 
for å komme meg så langt etter nesten 3 års sykdom.
Har hatt en fantastisk arbeidsplass 
som har lagt ting til rette for meg hele veien det siste året.
Å en lege som har vært så positiv,ærlig og støttende.
Mannen min som har tatt støyten her hjemme 
med 5 barn og full jobb mens jeg var
på det dårligste.
Forståelsesfulle barn som har hjulpet meg til å velge ut
aktiviteter de ville ha meg med på.
Venner som har tatt meg med på
sosiale lag når formen har vært grei til det.

Det er langt igjen før jeg kan si at jeg er frisk,
men kanskje er det ikke noe mål om å bli sånn jeg var. 
Kanskje må jeg godta å bli frisk nok ;-)

ME og Fibromyalgi er noen merkelig sykdommer,
som heldigvis blir mer og mer anerkjent.

5 kommentarer:

  1. <3 stooooooooooOOOOOOOOOOoooor klem til deg!

    SvarSlett
  2. Så godt å høre :)

    Du var forresten lekker i den toppen :)

    SvarSlett
  3. Nydelig sommertopp og den ser helt smekkers ut på deg! :) Flott farge - både på deg og toppen forresten! :D

    Godt å føle seg ivaretatt og sett både på jobb og hjemme, spesielt når man føler seg nede og utenfor. Flott at du har så gode folk rundt deg. Syns det er mange som kjemper med samme sykdommene rundt omkring, men som du sier - det er flere og flere som begynner å forstå hva som ligger bak slike diagnoser. Tvi tvi og lykke til videre, tøff prosess men kjekt å se at du begynner å få energien tilbake! Stå på videre! :D

    Ha en fin dag!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Flott sommertopp på ei flott dame. Kjekt å høre at du er blitt bedre. Jeg har vært syk i 4 år med ME, og nå har jeg arbeidspraksis i samarbeide med NAV - på garnbutikken To damer. Har kommet opp i 18t pr.uke. Så får vi se hva fremtiden bringer.

    Lykke til fremover

    SvarSlett
  5. Så godt å høre at du har kommet deg så fint Maria, du fortjener virkelig dette etter disse slitsomme årene. <3

    Ønsker deg all mulig lykke til på veien videre. :-)

    SvarSlett