søndag 25. mars 2012

Joda,jeg lever å har det bra

Du verden så lite kreativ jeg har vært i det siste.
 Null energi og lyst til å gjøre noe annet 
enn å dra på jobb og trening.

 Jeg har rett og slett satt alt fokus på det i en periode,
å det har vært mer enn nok.
 Jeg er helt skutt om dagene,
men det vises jo ikke utenpå meg ;-) 
ME og Fibromyalgi er fin sånn. 
Man kan late som man er i tipp topp form,
for når formen er dårlig er det ingen som ser det......
da ligger jeg jo i sofaen eller i senga å gjør ikke så mye utav meg. 

I helga har jeg boblet over av energi og kreativiteten blomstrer.
 Jeg  har virkelig kost meg med diverse sysler.


2 timer før vi skulle i 60års feiring,
kom jeg på......
at Selma kunne jo fått seg en ny kjole.
Der var bare det at jeg måtte sy den først.
Så jeg spratt opp,
fant mønster og stoff,
å satte igang.

Kjolen ble kjempe søt,å frøkena var stor fornøyd.
Hun ligger å sover med kjolen nå ;-)

Som bursdagskort til svigermors 60års dag laget jeg et lerret kort.
Det er brukt decoupage og akrylmaling her


Til slutt fikk jeg laget flere magnetbånd. De går som varmt hvetebrød,å nå har jeg vært tom så lenge at jeg bare måtte lage noen igjen.
De er super kjekke for å følge med på hvor man er i mønstret.



Å det stopper ikke her skjønner dere. 
Jeg blei så ivrig at jeg sydde enda en kjole til Selma. 
Den blir blogga i morgen når hun får prøvd den på;-)




3 kommentarer:

  1. Så kjekt å se at du har fått energien tilbake, masse fint du har laget. Ha en fin uke hos dere!

    SvarSlett
  2. Herlig at du kan sy ein kjole sånn heilt plutselig:) Eg er litt misunnelig på det... Men eg kan jo utnytte andre som er flinkare med symaskina enn meg sjølv, kanskje;)

    Ha ei god veke!!

    SvarSlett
  3. Fint å se at du har hatt så mye kreativitet og energi i helga. Heldige Selma som får så fine kjoler! Din svigermor ble nok glad for det fine kortet. Du er kreativ på mange områder. Sånne magnetbånd har jeg også laget meg etter inspirasjon fra deg, de er så praktiske. Ønsker deg en god uke, håper kreftene og kreativiteten fortsetter!

    SvarSlett