mandag 6. februar 2012

Tørka støv av symaskina i kveld...



Vetle og Aurora skal i bursdag
 til en nabo gutt i morgen.
 Å jeg fikk lyst til å sy en buff som ekstragave til ham.

 Ettersom det var så lenge siden 
jeg har sydd doble buffer uten synlige sømmer,
 måtte jeg prøve meg litt fram. 
Det endte med 3 buffer
 til de 3 prinsessene i huset her.....
Aurora,Selma og meg selv ;-)

Vetle og kompisen fikk ape buffer,
å Vetle syns den var kjempe fin......
så det lover godt som en ekstragave.

Det var kjempe artig å sy igjen,
så skal prøve å få til litt tid med maskina framover.
 Må bare få rydde bort alt som står på rommet der etter vannlekkasjen vi hadde.

2 kommentarer:

  1. StrikkePia - Kristine8. februar 2012 kl. 00:44

    Så flink du er Maria!!! <3<3<3

    Jeg nærer en dyp beundring for alle som kan håndtere en symaskin, jeg skuler stygt på min. Den gjør ikke sånn som jeg vil nemlig.... ;-)

    Ha en super uke du og dine. :-)

    SvarSlett