mandag 13. februar 2012

Hvite kjedelige blomsterpotter kan bli fine med litt pynt.


Kjøpte to hvite blomsterpotter
 som jeg skulle gi bort i morsdagsgave og en bursdagsgave. 

Syns det var litt upersonlig gave,
så jeg måte pynte litt på dem med decoupage.

På mamma sin måtte det jo bare bli en elefant,
hun er helt hekta på elefanter.
 
 Torill Agnes fikk ei skjønn jente på sin.
 Syns denne måten å pynte opp hvite "kjedelige" ting er helt genialt.
 Har du ikke prøvd det før så syns jeg du skal gjøre det. 
Er du ikke enig i at det ser litt hyggeligere ut med litt pynt?


4 kommentarer:

  1. Så flotte de ble! Det er ofte ikke så mye som skal til for å gjøre en ting litt mer personlig! Jeg har aldri prøvd decoupage, men det ser veldig fint ut!

    SvarSlett
  2. Så kjempefine pottene ble!!!
    Flink du :)

    SvarSlett
  3. Herlig! Disse kunne stått i min vinduskarm også :)

    SvarSlett
  4. Hva er decoupage?

    Steinherlige blomsterpotter.

    SvarSlett