søndag 8. januar 2012

Utfordringen i januar er tær


Jeg har meldt meg på Topp Til Tå.
 Vi får en kroppsdel hver måned 
som vi skal strikke til. 
I januar ble det tær. 
Ingen har fortalt meg hvor store tær,
så jeg har valgt de små....
Av den enkle grunn
 at jeg sliter litt med å strikke 2 like ting. 
Å man bør jo nødvendigvis ha to sokker da.

De to øverste er strikket med fabel og pinne 2,5
Den minste er str. 1-3mnd
Den største er str.2år men med bitte litt lengre lengde (3omg var nok å forlenge til Selma)
Mønstret finner du her


De her er også i str. 1-3mnd 
strikket med Baby ull og pinne 2,5

5 kommentarer:

  1. Hei - titter innom på søndagskvelden. Så fine og praktiske sokker. Det har man alltid bruk for . Kos deg videre på nyåret =)

    SvarSlett
  2. Her går det unna med sokkestrikk ser jeg:)) Flotte sokker du har strikket Maria.))

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt med sokker. :) Og litt mindre kjedelig å strikke både smått og i flerfarget garn..

    SvarSlett
  4. Så fine sokker! Sokker har man bestandig behov for, og det er ekstra kjekt å strikke dem i små størrelser for da går det fort unna.

    SvarSlett
  5. Å helledussen så søte småsokker :) og så flaks for meg, dreiv akkurat å leita etter oppskrift på slike - takk for link :)

    SvarSlett