fredag 9. desember 2011

Kjole til ei super glad frøken.


Selma er så lett å glede. 
Hun blir glad for det aller meste.
 Å da er det jo ekstra gøy 
å lage ting til henne også.
 Denne gangen fant jeg fram julegardinene 
som foreldrene mine har hatt før.
 Mamma mente
 jeg kunne bruke de som julegardiner på hytta,
men jeg vet at jeg aldri
 kommer til å dekke igjen de små vinduene der med gardiner;-)
 Så da ble det kjole til Snuppa mi. 
Tok en hvit rest av blonde kappa 
som henger på hyttevinduene. 
Manglet skråbånd
så prøvde å lage noen selv,
men det blei ikke noe suksess. 
Så de skal jeg sprette av
 å prøve meg på en gang til.
 Eventuelt kjøper jeg ferdig bånd.

Har jo åpnet noen kalender gaver også.





5 kommentarer:

  1. Heia :o)
    Så fantastisk fine kjoler du har sydd til prinsessa! Myyyye finere enn mange av de julekjolene som selges i butikken.

    Ønsker deg ei riktig god helg og 3. advent ;o)

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ og flink til å se muligheter! Og så er det jo ei herlig jente du syr til også ! Ønsker dere en flott helg!

    SvarSlett
  3. Nydli julekjole t ei hærli lita glad pi!
    Ønske dæ ei rikti god å fin hælg:-)

    SvarSlett
  4. Så morro! Flott kjole til en flott liten frøken,
    Annelive

    SvarSlett
  5. Så fin og flott ei jente:)) Artig å lage ting til noen som setter pris på det:))

    SvarSlett