torsdag 1. desember 2011

Kalendergaver


Ja ,da er den store dagen her.
 Å ungene har vært spent på årets kalender.
 De trodde de skulle få sjokolade kalender som alltid,
å gleden var stor
 da de så 6 hvite bokser på kommoden. 
En til hvert barn + en til mannen.



Oppi lå den en flaxkalender
 og en pepperkake.
 De trodde faktisk 
at flaxkalenderen
 er årets julekalender.
 Thi,hi......gleder meg til i morgen da,
når jeg legger oppi en ny pakke 
til dem ;-)


Jeg har også fått pakke i dag.
 Gry Hege er min kalendervenn i år,
å jeg gleder meg
 til å se hva hun har funnet på til meg.
 I dag fikk jeg et herlig sokkegarn i fine farger.
 Jeg er igrunnen ingen sokkestrikker,
men da er det så kjekt 
at noen "presser" meg litt
 til å strikke sokker.
Tusen takk.

2 kommentarer:

  1. Så lur kalender du har laget til ungene og mannen. Kan nesten kjenne følelsen selv når de skal åpne boksen hver morgen:)

    SvarSlett
  2. Genial kalender! Også til 6 stk! Imponerende!!

    SvarSlett