torsdag 1. desember 2011

Julekjole til Selma


Da vi tok ned julepynten
 fant jeg de fine julegardinene våre.
 Jeg hadde tenkt å sende dem til fretex
 ettersom jeg heller skulle pynte 
de gardinene vi har hengende på kjøkkenet.

Alle posene
 som skulle sendes til fretex sto klar i gangen
.......så kom jeg på
 at jeg kunne bruke stoffet 
til å sy putetrekk til kosekroken.
 Så da ble posen satt til side,
å da kom tanken på en julekjole til Selma. 
Det var jo noen broderte nisser
 og med teksten god jul på de gardinene. 

Så da sydde jeg en julekjole.
 Jeg er kjempe fornøyd,
å håper bare den blir passe til henne.
 Mulig den blir litt lang og smal sjø:-(

Om jeg greier å holde meg,
så blir kjolen lagt som kalendergave til i morgen. 
Har mest lyst til å ta med kjolen
 når jeg skal på jobb nå,
å prøve den på henne;-) 
Men må vel prøve å holde meg da.

6 kommentarer:

  1. Den var rett & slett nydelig!

    SvarSlett
  2. Denne ble nydelig! Skjønner godt at du er kjempefornøyd med den :) Så lur måte å lage julekalender på. Skal merke meg den så jeg slipper å pakke inn ørti småpakker.... :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin, og for ett kreativt påfunn... :D
    Ønsker deg en kjempefin adventstid.

    SvarSlett
  4. Den var utrolig nydelig! Perfekt!

    SvarSlett
  5. Hei:) Er her for første gang, og liker meg godt her inne! Så kreativ du er, og så mye flott du lager! Nydelig kjole! Det var min søsters svigermor som tipset meg om deg og din blogg:) Fine unger har du og! :) Du har nok hatt det travelt med å fikse kalendergaver til alle fem? :) Kommer tilbake:) Ha en fin 1 desember! (jeg gleder meg til å se Blåfjell med dattra mi i kveld jeg:))
    Kristin

    SvarSlett
  6. Skikkelig fin kjole. Spennende om den passer .-)

    SvarSlett