fredag 2. desember 2011

Har hatt en fantastisk fin bursdag

Hylla er bursdagsgave fra mannen

I dag har jeg følt meg som ei prinsesse.
 Det er jammen meg hyggelig å ha bursdag.
 Skjønner meg ikke på de som ikke liker å ha bursdag. 
Det er jo den eneste dagen i året
 du får så mange klemmer og hilsninger.......
ja,rett og slett en dag du blir behandlet som en
 liten prinsesse.


                    I kalenderpakke 2
 fikk jeg et hobbysett.
 Kanskje det blir med på hytta i helga?

Se her da,
så perfekt kjolen ble til Selma.
 Hun ble superfornøyd
 når hun åpnet kalenderen 
sin i dag,å så nissekjolen sin.
 Litt trang å ta på seg,
men den sitter som et skudd.
 Jeg blir frista til å sy mer når jeg ser at jeg får det til på et vis.


Nå har jeg laget ferdig oppslagstavla,
så nå kan bare julekortene strømme på. 
Gleder meg til å henge opp alle årets julekort.
Jeg har brukt samma kråkestoffet som noen av putene jeg sydde i kjøkkenkroken.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med burdagen! :o)

    Kjolen var jo kjempefin!! Flink du er! Det samme med oppslagstavla! For en lur ide!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Du er altså verkeleg SÅ kreativ :D eit hav av idear har du, du er til utruleg stor inspirasjon for alle oss lesarane! GRATULERER MED DAGEN!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen.
    Kjempe fin julekjole:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! Nydelig hylle du hadde fått! Så fin Selma ble i nissekjolen sin :) Kjempegod ide. Du er så kreativ og flink til å få det til. Ønsker deg en fin adventshelg. Du har pynta så koselig.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått:-) For en flott hylle du fikk!! Også så fin julekjole du har sydd:-)

    SvarSlett