lørdag 26. november 2011

Testing,testing......


i år har jeg bestemt meg
 for å ikke ha dørkrans til jul.
 Så jeg kjøpte et God Jul skilt på Nille.

 Sydde 3 ullfilt hjerter med lilla blonde,
å fylte dem med vatt.

 Jeg måtte ut å teste det på døra
 å jeg tror det kan bli riktig så fint.

Gleder meg til ungene kommer hjem
fra hytta i morgen
 med granbar
som skal henges på døra også.

 De hadde fått i oppdrag 
 å plukke kongler også,
men det ser det dårlig ut med
ettersom de våknet i dagtidlig
 med full vinter;-)

4 kommentarer:

  1. Så fint!
    Selv har jeg *host* nesttopp tatt ned forrige hjertekrans :-)
    Får se om jeg finner noe nytt å pynte døra med, ideen din var kjempefin.
    Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Oj, det ble fint. Nille har mye artig til en god pris.

    SvarSlett
  3. Så flott skilt! Og hvitt og lilla på hjertene var nydelig sammen! :)

    Fortsatt fin helg :)

    Klem

    SvarSlett