søndag 27. november 2011

Første søndag i advent


Du kan tro jeg har ventet på den dagen her.
 Det er en av de koseligste dagene i året.
 Det er så koselig å våkne opp
 tidlig søndag morgen,
å begynne å finne fram julepynten.


 Ja,du hørte rett.
 Jeg finner fram julepynten. 
Jeg har ikke en egen adventspynt,
jeg går rett på med jule pynten. 
Det eneste jeg ikke tar fram er juletreet da;-)


I går kveld
 hadde jeg ikke noe håp
 om noe snø til i dag,
men sannelig kom kong vinter på besøk i løpet av natta. 
Helt perfekt.



Her er jule stua/kjøkkenet så langt.
 Har enda litt som skal fram,
men dagen strakk ikke til i dag.
Vill gjerne se ditt advent/julepynta hus også.

5 kommentarer:

  1. KJEMPE herlig!!! EG har heller ingenting lilla, hopper rett i Jula og det røde!

    Den benken du har foran vinduet så eventyrlig herlig koselig ut!!

    Kos deg videre med pynten!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Misunnelig på den sittekroken dere har fått dere ja! Koselig stemning!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i bloggen min. Ang oppskrift på de tovete englene, så er englene egentlig beregnet til å henge i vinduet, mens jeg har laget en variant som står. Oppskriften ligger som en pdf-fil i gruppen Trådsnella på forumet www.norge123.no.
    For å lese pdf-filen må man være medlem. Siden den ikke ligger som åpent linkbar og det ikke er min egen oppskrift, kan jeg naturlig nok ikke dele med dere. Men meld dere inn, så får dere oppskriften.

    Så fint du har julepyntet, og dørpynten var kjempefin i steden for vanlig dørkrans.

    SvarSlett