søndag 20. november 2011

Det humper og går med denne blogginga......

.......enkelte ganger føler jeg at jeg har 100 prosjekter
 å at jeg aldri får gjort ferdig noe som helst.
 Det blir sjeldnere og sjeldnere
 at jeg er innom her med noe nytt.
 Det som holder litt liv i bloggen 
er alle kommentarene 
og mailene jeg får.
 Jeg setter stor pris på det.

I helga har jeg stått på messe.
 Det var ei lita messe med kun 10 utstillere.
 Ikke så voldsomt mye folk som stakk innom,
men er veldig fornøyd med salget.
 Nesten lettere å få solgt noe på ei lita messe,
for da er vi ikke så mange om beinet;-)

I går gikk det mest av disse varene

og i dag gikk det mest av strikka ting.

Jeg har også strikket ferdig et par ullsokker til eldstemann.
 De skal han få i kalendergave. Str.43-44


Prøve sydde med symaskina her en kveld også,
å den funka som den skulle.
 Blei ei knall gul ape lue til Selma.


Å ettersom symaskina funka,
å jeg hadde kjøpt stoff 
av ei som var på messa sammen med meg,
sydde jeg likeså godt 4 puter til kjøkkenkroken i går kveld.
 Det er en stor kjøkkenkrok,
så jeg trenger mange puter.
 På torsdagen skal jeg muligens få kjøpt mer lin stoff av henne.
 Så da kan jeg sy litt mer.


Nå i kveld,sydde jeg 3 puter til sofaen. 
Ikke så lett å se at det er mønster i stoffet.





1 kommentar:

  1. Vært ganske opptatt ja :) En trenger ikke blogge hele tiden hvis en ikke føler for det :) Men er veldig koselig og se hva du bedriver dagene med på hobbybasis :) Så veldig koselig ut med messe :)

    SvarSlett