lørdag 29. oktober 2011

Kreativiteten blomstrer....

......det går litt i bølgedaler for tiden,
men i går kveld
kjente jeg
 at kreativiteten
 kom tilbake.

 Nå gjenstår det bare å se
om den varer en stund framover.

Et par tova votter er endelig ferdig,
syns de ble kjempe søte
 med de nålefilta hjertene.
 Det var det flere som syns
 på kunst og håndverks messa
 i dag også.
 Å svopp,ble de med en dame hjem.
 Koselig at folk liker det jeg lager,
å ekstra hyggelig når de kjøper også.


Fikk også gjort ferdig en vinveske.
 Syns de blir litt dekorative
 på bordet.
En kjekk vertinnegave.



Et lite sitteunderlag
 til en liten stump er pyntet ferdig.


Mens jeg satt på messa i dag,
fikk jeg festa trådene på ei baggy lua.
 Den fikk jeg også skryt for,
men den ble ikke solgt.
Så har du lyst på den,
så finner du den på Kunst og håndverksmessa
 på Dalgård skole
 i morgen kl.10-16


Noen smykker ble også laget i går kveld.




Laget også noen maskemarkører,
men de har jeg glemt å ta bilde av.
Ja,ja,sånn som skjer det.

Nei,her kan jeg ikke sitte,
det er bare å ta med seg vinglasset
opp på
"hobby rommet"
for jeg har mye kreativitet der oppe.

Dere får ha ei riktig god helg der ute.

4 kommentarer:

  1. Så fine ting du har laga,morro da at folk vil kjøpe også:)Lykke til på messa og ha ei fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har laget! Likte spesielt tova-vottene og den grå baggy lua. Den tipper jeg du solgte i dag ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Her var det mye flott - vottene var veldig søte :)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du har strikket og laget i det siste. De vottene så deilige ut. Det er ikke noe som slår varmen i tovede votter!

    SvarSlett