mandag 31. oktober 2011

I den kreative kroken


Lørdagskvelden var ikke jeg å se nedi stua,
da tok jeg med meg vinglasset på rommet
å bare koste meg.
Ungene stakk innom i ny og ne,
å de likte godt å se på
 hva mammaen holdt på med.
Selma var vel den som var mest fascinert
over alle blingene og blondene
 som lå strødd utover.

Jeg fikk da produsert noe,
å heldigvis
 fikk jeg solgt noe i går  også.



Ettersom jeg tok bildene så seint på kvelden,så ble kvaliteten deretter også :-(
Mye stygge skygger som ødelegger,men ,men.








7 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager. Koselig å sitte slik på kvelden, med et vinglass, og la kreativiteten flyte :-)) Jeg blir så imonert, over bare ideene, du får, og ikke minst resultatet :-)
    Ha en kjempdfin ny uke.
    Så får vi kose oss, og leve i håpet, om at ME_medisinene virkelig er hva det ser ut til, og at vi snart er i full aktion og med et mer ormalt liv, snart.
    Varm Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Du er utrolig flink.

    SvarSlett
  3. Jøss, her snakker vi produktiv dame :) Kjempemasse fint!

    SvarSlett
  4. Åh, så utrolig mye flott! Jeg falt helt pladask for kleshengerene dine! <3

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  5. Åååjjj, hva du får til en lørdags kveld da! Mye lekkert altså. Skjønner godt at du fikk solgt unna ;o)

    Ha ei finfin høstuke!

    SvarSlett
  6. WOW, så mykje flott du har laga!! Og kjempemykje fint i innlegget under og. Eg har enno ikkje vågd meg utpå slike julemesser, men det ser ut til å vere artig, samtidig som litt stress med å få produsert alt ferdig. ;) Ønskjer deg ei fortsatt fin veke og ei fin helg.

    SvarSlett