onsdag 14. september 2011

Høstens nye tunika


Lilla på lilla ble skikkelig fint syns jeg. Er vel litt over gjennomsnittet glad i lilla;-)
Jeg strikket den i M,men med XL i lengde.
 Syns igrunnen den er altfor kort til å kalles tunika enda,men fin ble den uansett.
 Jeg fyller nok ut tunikaen litt vel mye i bredden,å at det er grunnen til at den ble så kort tenker jeg.

Det var Bodilmor som fristet meg til å strikke denne her.
 Hun satt med den på et strikketreff for en måneds tid siden.
 Å jeg smeltet jo helt.
Hun syns også at den ble en smule kort,derfor strikket jeg den lengre enn mønstret å det er jeg glad for at jeg gjorde,for litt stutt ble den til meg.

11 kommentarer:

  1. Kjempefin! Trur je har sett den et sted...hvor har du mønsteret fra?

    SvarSlett
  2. wow, den ble flott! Gjør vel ingenting om den er litt kortere enn en tunika, spørs på buksa du bruker til det. Trenger varme klær fremover nå. Ha en fin helg! :)

    Hilsen Marianne som ikke får legge igjen kommentar uten å være anonym.. Sikkert noe feil med Blogger igjen...

    SvarSlett
  3. Den ble jo kjempefin! Syntes den kledde deg kjempegodt:)

    SvarSlett
  4. Kjæmpefin høsttunika i hærlie farga som passe godt t dæ!
    Ønske dæ ei fin å kosli høsthælg:-)

    SvarSlett
  5. Det ble en veldig fin tunika, nydelige farger sammen. Litt kort kanskje, men du kommer nok til å bli glad i denne uansett :)

    SvarSlett
  6. Den blei kjempefin :) er også veldig glad i lilla, har akkurat bestilt et kit fra pickles, lilla på lilla der også ... hehe
    synes du kler den kjempefint jeg !!

    SvarSlett
  7. Ja, den ble kjempefin! Jeg er også litt svak for lilla ;)

    SvarSlett
  8. Tunikaen er nydelig. ;-)

    SvarSlett
  9. Denne kledde du! Den ble kjempe fin :)
    Jeg tror lilla er en populæt farge nå - lilla er lekkert :)

    klem

    SvarSlett
  10. Lilla på lilla ble helt nydelig.:)

    SvarSlett
  11. Nydeleg!! Denne har eg og tenkt å strikke, men i raud WM. Du kler den kjempegodt, både tunikaen og lillafargen.

    SvarSlett