søndag 7. august 2011

Sitteunderlag

                                                                      
                                                                        Sitteunderlag
 er kanskje ikke det mest spennende strikketøyet å ha på pinnene.
 Men du verden så kjekt det er å ha et sitteunderlag eller to.

 Jeg har brukt 4 nøster fritidsgarn
 på pinne nr. 7
Etter toving på 60grader nålefiltet jeg på hjerter,
også med fritidsgarn.

 Det er en utrolig tussig og kjedelig jobb med den der filtinga,
det tar grusomt lang tid å jeg får vondt i hånda.
 Heldigvis for meg ville Sebastian
 ta seg av nålefiltinga,
så han tok en del han også.

                                               Syns de ble kjempe fine om jeg får si det selv,
å jeg håper mottakerne
 syns det samma.


14 kommentarer:

  1. Kjempeflotte underlag Maria!

    Låner du ut han nålefilteren din? :)

    SvarSlett
  2. Superflinke Maria!!!!! her har ejg hadt fullstendig tørke med handarbeid i 3 uker :S:S
    Alltid kjekt da ungene og vil være med !!

    SvarSlett
  3. Kjempefine sitteunderlag!
    Klart mottager blir fornøyd:)

    SvarSlett
  4. Wow! Utrolig fine! Nålefiltinga gjorde susen, det ble knallfint :)

    SvarSlett
  5. Så lekre disse ble :)
    Blir nok godt å varme rumpa på disse for de som er heldige mottakere!
    Artig med hjertene på.

    Lill Wenche

    SvarSlett
  6. Ja desse sitteunderlaga kan du være stolt av, ble kjempefine.

    Håper du har en koselig søndagskveld :D

    SvarSlett
  7. Så flotte sitteunderlag du har laget.

    SvarSlett
  8. Så flotte sitteunderlag!!! Hvor mange masker legger du opp på disse? Kjempeflott nålefilting også, mye dillearbeid men vel verdt innsatsen. Kjempeflotte! :D

    SvarSlett
  9. Eli kristin,jeg legger opp 80 masker. Lykketil.

    SvarSlett
  10. Knallfine:) Og en god ide til julegaver!

    SvarSlett
  11. Takkf or at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    For noen nydelige sitteunderlag! Kjempefin pynt på :)

    (husk å linke til Pinnekroken i innlegget for at det skal være gyldig bidrag i utfordringen ;) )

    SvarSlett