fredag 26. august 2011

Leggiser


Jeg har strikket Karipias leggiser.
 Brukte nesten 4 nøster Nepal
 på pinne nr. 4
 De går helt opp til knærne,
å blir nok supre å ha til høsten/vinteren.
 Litt usikker på om jeg skal ha ei snor i dem eller ikke.
 Det virker som de sitter greit på uten,
men det vil jo tiden vise.
Jeg gjorde en liten vri på slutten av leggisen.
                                                             Etter at jeg strikket 21 fletter
 strikket jeg 8omg rett,
for så å avslutte med en strikka bølge kant.
 Kanten er det samma som på skjerfene her.

5 kommentarer:

  1. De så skikkelig gode ut <3 har laget et par jeg også, sånne snurre leggiser...kanskje jeg må legge de ut i bloggen :o)

    SvarSlett
  2. Så fine de er, og mye annet fint du lager!!!
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge videre med:)
    Ha en fin kveld
    Klem carina

    SvarSlett
  3. Fine leggvarmere. Og det var en morsom detalj md den "vippekanten". :)

    SvarSlett