onsdag 17. august 2011

En liten ekstra gave til en liten stor prisesse



Vetle og Aurora var i bursdag til nabo jenta her en dag,
å som ekstra gave fikk jeg laget et lerretkort
 og et aldeles nydelig lite sjal/skjerf.


Jeg ble tipset om dette skjerfet på strikkekafen forrige tirsdag,
å måtte selvfølgelig prøve meg allerede samme kveld.
 Da strikket jeg et lysegrønt et


Det rosa her er strikket i det nye merinoull og bomullsgarnet fra Rema.
 Et utrolig deilig garn å strikke med,
å så silkemykt.


Er usikker på hvordan garnet oppfører seg ved bruk og i vask,
å håper mottakeren tipser meg om det
 etterhvert.

Den fine avsluttningskanten er strikket,å ikke heklet på. Det var gøy å lære noe nytt.

Bloggen jeg ble tipset om var Bentes lekestue
Mønstret er Scallo-pie av Martina Behm
Det grønne er Lima på pinner nr. 4
Rema sitt kampanjegarn med merinoull og bomull på pinne nr.4

5 kommentarer:

  1. Så koselige gaver å få! Både kortet og sjalet var nydelig.

    SvarSlett
  2. Ja, det var et flott sjal! :)

    SvarSlett
  3. Så fine sjal!
    Har sett garnet på rema, men ikke kjøpt enda. Kanskje jeg skal prøve det!
    og ja, kortet var også fint, du er så flink! :)

    SvarSlett
  4. Utrolig søte sjal. Den må absolutt noteres inn på TO DO lista:)

    SvarSlett
  5. Den havnet RETT i strikkes lista mi!! nydelig!!

    SvarSlett