tirsdag 12. juli 2011

Størst av alt er kjærligheten....


.....ja det står det på den veska jeg sydde meg i går kveld.
 Jeg ble så inspirert av Toril Agnes 
som sydde så mange vesker i går.
Jeg har jo ikke noe mønster på vesker,
å ikke tror jeg at jeg passer til å følge mønster heller.

 Så jeg tegnet bare av ei veske som Aurora hadde.
 Det var en enkel rett opp og ned veske,
men jeg ville gjerne ha fòr i min jeg da.

Så litt utfordringer ble det da på meg også.
 Syns spesielt hankene var vanskelig å få til.
 Mulig de burde vært breiere for å lettere få sydde de sammen,
men det blei da ikke så værst.

 Bunnen ble ikke helt slik jeg hadde tenkt.
 Jeg hadde jo lært en gang at man skal brette inn ,sy og klippe av.
 Men så var det den brettinga da som ble feil,
men jeg tror jeg vet hvordan jeg burde ha gjort det,
så det får bli neste gang.

For at veska ikke skulle bli altfor enkel å kjedelig,
sydde jeg på en plastikkdel
 hvor jeg satte inn en søt engel med teksten
 Størst av alt er kjærligheten
Sydde på litt silkebånd og blonder som pynt rundt bilde.
 Syns den ble riktig så søt.

3 kommentarer: