lørdag 30. juli 2011

Har sydd nye klær til Selma


I går var jeg på Stoff og stil å kjøpte litt stoff og mønster.
 Falt pladask
 for de søte grønne pærene,
så det måtte jeg ha.
Kjøpte et grønt stoff med hvite hjerter også.

Å i dag ble det sydd ferdig et deilig sett med klær til snuppa.



Litt pludrette med den halskanten,
så jeg måtte begynne på nytt,
nok en gang ble det litt krøll med den,
men det funker fint til å være første gangen.

Den andre blæmma
 er at jeg målte strikken rundt midja hennes,
å klipte av.
Tenkte ikke på at strikken skulle være kortere,
så den ble litt stor i livet,
men det kan fikses på.

Man lærer så lenge man prøver.


7 kommentarer:

  1. Guri mæ kor du har blitt flink!
    Dette blei jo kjempefint!
    All ære til deg og snuppa di.

    SvarSlett
  2. Så flotte klær du har laget!!! ;-)

    SvarSlett
  3. Oi så flink du er:)Nydelige klær du har sydd:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk begge to. Ble ganske så fornøyd og overrasket at jeg greide det selv også. Skal garantert sy mere klær av de mønstrene der. Gleder meg til Stoff og stil får inn flere stoffer med fine motiver.

    SvarSlett
  5. Så fine klær på søte jenten ;)

    SvarSlett
  6. Hærlie bilda av litjpia di i flotte mammasydde klær i fine stoffa!
    God hælg ønskes dokker all:-)

    SvarSlett
  7. Jøss så flott! Man lærer stadig, men dette ser da riktig bra ut :) fine farger!

    SvarSlett