onsdag 6. juli 2011

Enkelt sjal



" strikke du nøstebarn sjalet?" fikk jeg spørsmål om. Eeeee nei......det hær e bare et vanlig enkelt sjal som æ øke i sidene og på midten. Svarte jeg.

men,så kikket jeg i nøstebarn boka mi,å der står jammen meg mønstret. Ikke alltid lett å vite hvem eller hva som kom først i denne strikke verden. Jeg har bare lært å strikke slike rillestrikka sjal på den måten,å tenkte ikke at det var noe spesielt mønster;-)

Jeg har brukt ett nøste kauni på pinner nr.4,5 Syns det ble et passe stort sjal å slenge over skuldrene på kalde kvelder. Hadde tenkt å sy på en blonde nederst,men det ble jo aldri gjort,så nå ble det bare slik.

5 kommentarer:

  1. Nydelig sjal i flotte farger:D

    SvarSlett
  2. Med så fine farger i garnet, trengs det ikke noe mer mønster. Flott sjal!

    SvarSlett
  3. Flott sjal enten det heter det ene eller det andre :) Fine farger.

    SvarSlett
  4. Knallfint sjal. Og jeg tviler på at nøstebarn kan påberope seg å ha "funnet opp" denne måten å strikke dem på ;)

    SvarSlett
  5. Så fine farger i sjalet ditt =)

    SvarSlett