torsdag 28. juli 2011

Baby kjole


Det dukker jo opp noen graviditeter rundt omkring
 å da er jeg kjapp med å finne meg nye prosjekter.

 Aner jo ikke om det blir gutter eller jenter,
så da må man jo strikke litt av alt.

                                        Denne gangen ble det en lilla kjole fra Mor Aase nr 13
 Har også planer om å strikke hentesettet
 i samme mønster i hvitt.
Da har jeg jo helgardert meg;-)

                                                           Har brukt mor aase babyull,
å gjort akkurat det som står i mønsteret for tja nesten første gang tror jeg.
 Kjolen ble kjempe søt,
å skal nok varme en liten prinsesse
 en eller annen gang i framtiden.
                                                                         Str.0-3mnd

9 kommentarer:

  1. Så søt den ble, alltid greit og ha noe på lur, plutselig dukker mottakeren opp! Masse flott i bloggen din!

    SvarSlett
  2. Herlig kjole i lekker farge.

    SvarSlett
  3. Helt nydelig..Ha en fin helg..

    SvarSlett
  4. Vakker! Utrolig nydelig kjole. :-)

    God sommerkveld.

    Klem, Therese

    SvarSlett
  5. Så fin kjole. ;-)

    SvarSlett
  6. Denne var jo riktig så flott :)

    SvarSlett
  7. Kjempe søt, denne har eg også striket. ;)

    SvarSlett