torsdag 30. juni 2011

Siste ting på hylla...

... måtte lage et lite bilde i dag,med et gammelt motiv og litt blonder.
 Helt enkelt med decoupage lim på lerret.
Syns det begynner å bli riktig så koselig i kosekroken vår nå.
                                    Her sitter vi mye å nyter utsikten,å bare slapper av å koser oss.

                                                   
                   Jeg er blitt så glad i den kroken som egentlig ikke var noen ting for en stund siden.
      Vi har bodd her i snart 9år,så det har tatt sin tid å forstå at en slik kosekrok er nødvendig.
Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor vi ikke tenkte på det mye tidligere. Tenk på hvor mange kaffekopper og strikketøy timer jeg kunne ha tilbrakt oppi der. Mmmmm....



3 kommentarer:

  1. Kosekroker er definitivt nødvendig. Jeg har en grom lenestol jeg ofte trekker meg tilbake i.

    Du har rett, med tåkefilter på så er det meste en bragd, men man kommer langt med vilje, og mestringsfølelsen er jo der uansett ;-)

    God kveld!

    SvarSlett
  2. Kosli kosekrok me fin utsikt!
    Klæmma:-)

    SvarSlett