tirsdag 7. juni 2011

Nok en snerten selekjole med turban


Jeg syns det mønsteret fra Pickles jentene er så skjønt. Hadde jo igjen mye garn etter kjolen jeg strikket til Selma,så da ble det en liten nyfødt kjole også.
Selmadukka til Aurora er nok større enn en nyfødt så den sprenger ut klærne litt ser jeg. Så jeg vil tro at størrelsen vil passe perfekt til en nyfødt.

Jeg valgte å strikke to mønster rapporter(kan man kalle det det?) lengre på kjolen,for den er jo så utrolig kort i orginalen. Syns godt at den skal dekke stumpen til den nye verdensborgeren.
Kjolen blir lagt i salgs/gavekassen til en passende anledning.

Mønster: Snerten selekjole med turban

3 kommentarer:

  1. Enig med deg ang lengden, det er bare fint at den dekker litt synes jeg :) knallfin - babyinspirert? ;) ;)

    SvarSlett
  2. Så fin kjolen ble i de fargene!

    SvarSlett