lørdag 18. juni 2011

Hyttekos eller kaos?


Det er merkelig,men ungene senser det meste. De blir utrolig urolige når jeg er i dårlig form,enda jeg ikke fortelle dem hvordan jeg har det. I dag har det vært fullstendig kaos i familien å det er slitsomt, jeg håper vi finner igjen roen og harmonien for det her tærer på oss alle.

Vi har vært på Oppdal å kjøpt oss ny sofa i dag. Vi har hatt en god gammeldags hyttesofa med rød,grønn og hvit ullfilt. Vi kjøpte den brukt for 5 år siden,så den har gjort nytten sin nå.

Det blei riktig så bra her nå,å ungene satt lenge å slappet av i sofaen.



For å roe ned litt i heimen,så hjelper det på å tenne noen lys. Snedige greier,men det forbinner de med ro og kos. Å det er helt sant,de roer seg ned. Men så er det nå koselig med levende lys også da.


 
Vi hadde også med rokken oppover hit. Den har vi fått av svigermor for lenge siden,men ikke hatt plass til den før nå. Er veldig spent på om den funker,det hadde vært så gøy om jeg fikk til å bruke den.
Hva tror dere som skjønner dere på rokker?

2 kommentarer:

  1. Så flott rokk da! :) Den ser nesten helt komplett ut, men jeg er litt usikker på om det kanskje mangler en del i forbindelse med snella?- husker ikke helt hva den heter, men det er den som snurrer tråden rundt snella, kan det være at det heter skyttel? Men mulig den er der, altså, jeg bare klarte ikke se den. Men du burde absolutt få en kyndig person til å se på det, jeg tror det er mye potensiale her:) Og det er jo utrolig artig å spinne!!! =)

    SvarSlett
  2. Ungene værer det meste, det er utrolig rart! Ser ut som det ble en bra dag likevel, håper dere koser dere :) flott rokk!

    SvarSlett