søndag 19. juni 2011

Husmor Marias kopptuer


Verdens beste kopptuer noen sinne. Ja,det er de virkelig. Enkelt mønster,der pinnene bare går av seg selv,å de er glimrende å tørke av bord og benker. Har du enda ikke strikket slike,så anbefaler jeg deg å prøve,du kommer nok ikke til å bli skuffet;-)

Husmor Marias kopptuer

Det går med 1 nøste paris eller Føn.
Hører at det er mange som bruker tynnere garn,å da anbefaler jeg å bruke dobbel trå,
ellers blir tuene slamsette.
Legg opp 49 masker på pinne nr. 4 ca
Pinne 1: 3r og 1 vr,avslutt med 1 r,snu

pinne 2: 3r og 1 vr,avslutt med 1 r,snu
Ja,så fortsetter du bare slik da til nøstet nesten er tomt.

Lykke til.
Skulle du av en eller annen grunn heller bestille ei tue fra meg,så tar jeg 50,- for ei.
Det finnes et hav av farger i Paris som jeg bruker.

Bidrag på pinnekroken for kluter i juni.

3 kommentarer:

  1. Ja, disse kan anbefales!:)

    SvarSlett
  2. Lekre tuer i fine farger. De hjemmestrikkede er aller best!

    SvarSlett
  3. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Lekre kluter i flotte farger! Og veldig kjekt at du deler oppskrift :)

    SvarSlett