torsdag 16. juni 2011

Hæssjens symaskin som skal ødelegge morroa.


Det er ikke rart det går opp og ned med meg og sying når symaskina lever sin egen verden,å bare velger å ikke funke når det passer seg.

Holder på med denne veska,å alt går forholdsvis greit med tanke på mine sy ferdigheter. Så går jeg tom for tråd(ikke undertråd) å setter en ny tråsnelle på plass. Den er riktig nok tynnere( fra stoff og stil) å problemene starter med en gang. Det er ikke første gangen jeg får problem med den sy tråden.

Hm....nå gikk det opp et lys for meg. Kan det ha noe med at under tråden og den over er forskjellig? Jeg hadde jo godt igjen med den tykke undertråden jeg brukte først. Det må sjekkes ut ja.

Dere får nå se resultatet uansett her nå. Syns den ble riktig så stilig til ei lita frøken på 7år jeg.

Maskina mi greier ikke å sy over så mange lag,så hankene måtte knytes fast på belte stråppene.

2 kommentarer:

  1. Symaskinen min og jeg er ikke på talefot i det hele tatt. :O) Nydelig veske du har laget!

    SvarSlett
  2. Uff da ikke artig når man skal krangle med symaskinen,men vesken ble flott til slutt da.

    SvarSlett