mandag 27. juni 2011

Herlig med en smilende mottaker

Jeg har vel igrunnen ikke gjort noen verdens ting på hobbyfronten den siste uka. Har prøvd å tatt fram diverse strikketøy,men alle har bare endt med en runde her og en runde der. Hvor er energien til å holde på med det jeg liker aller best da? Jeg er jo i fin form!!! Håper det bare er en kreativ pause,som ender med en eksplosjon av vakkre ting;-)

I dag hadde jeg virkelig lyst til å sy,å jeg brukte mye av formiddagen til å surfe rundt etter inspirasjon,å gjerne noen sy veiledninger. All den surfingen gjorde meg sliten,så jeg gav opp uten noen resultat. Fant ut at skulle det bli sydd noe så måtte jeg klippe å sy noe helt egent. Aurora var den eneste som var hjemme så da ble det en kjole til henne. Må jo ha noen å måle litt på innimellom, skal det bli bra.

Å gjett om vi begge to ble fornøyde da? Det var igrunn ikke helt slik kjolen var tenkt,men ettersom jeg ikke tok høyde for at det ikke var stretch stoff jeg skulle sy med,så ble kjolen for liten første gangen. Så da ble overdelen klipt vekk,å erstattet med en stretch bit.Sydde på blonder med stretch til stropper og pynt.
 Syns faktisk kjolen ble finere enn den første.
Nå tusslett frøkena ut for å besøke ei venninne. (Vil tro hun var så stolt at hun ville vise den fram)

Det her frister til gjentakelse,å jeg har jo ei lita frøken til;-)

8 kommentarer:

  1. Ikke rart dere er fornøyde med denne kjolen,den var kjempefin.

    SvarSlett
  2. næææ, så søt en kjole!:D Den ble skikkelig fin, skjønner godt at hun/dere ble fornøyd ja:D

    SvarSlett
  3. Stilig kjole og tydelig fornøyd frøken. :O)

    SvarSlett
  4. Multitalent du søs ;)
    Ble en fin kjole på Aurora ja :)

    SvarSlett
  5. Stilig kjole og nydelig modell. :-)

    SvarSlett
  6. Fin kjole og fin jente i kjole som mamman har sydd!

    SvarSlett
  7. Kor flink du e Maria. Kjolen va nyyydelig, jeg så den "live" i dag. Så arti blogg:) Jentene kosa seg veldig ute i hagen i dag. Masse sommer-unger som spilte kubb og flira! Vi snakkes. Svanhild

    SvarSlett