torsdag 9. juni 2011

Flere magnetbånd


Så morro,de jeg laget i går er snart borte alle sammen. Artig å få en slik respons. Så i dag har jeg laget opp noen til.
De koster 40,- pr.stk,men de fleste av de jeg laget i dag blir det 30,- for. Grunnen til det er rett og slett for at jeg ikke ble fornøyd. Men de er helt klart brukbare,de ser bare ikke så fine ut når de ikke er i bruk;-)

Jeg fikk tips om at clasolson hadde slike magneter,så det er de jeg har brukt av i dag. Magneten deres vil ikke sitte sammen på samma måte som de fra panduro. De magnetiserer seg skjevt,å det vises når de ikke er i bruk. Å det syns jo ikke jeg var noe fint,så da selger jeg ut de ,å fortsetter å bruke den beste magneten.



Mannens teori er at panduro bruker hel magnet,mens clasolson bare har striper av magnet i magnetene sine.
De røde båndene koster 40,- stk

5 kommentarer:

  1. Fine :D
    kjempesmart hjelpemiddel.
    ønsker deg en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  2. Åh, sånne har jeg hatt lyst på leeeeenge! Ble kjempe fine! Gjør vel ingenting om de i dine øyne ikke ble helt perfekte, bare de gjør nytten sin! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Dette ser veldig smart ut. Skal kjøpe meg magnetbånd neste gang jeg er på Panduro og lage meg noen. Clas Olsson har vi her i byen så det hadde jo vært raskere å få kjøpt der. Men da tror jeg at jeg venter til neste handletur til Sverige (Panduro butikk der)

    SvarSlett
  4. Har jo sett dette på Bagle å ser jo smart ut. Fine ble di i allefall. Å den babykjolen litt lengre ned var nydelig søt da!
    Håper du har had en fin pinsehelg :)

    SvarSlett
  5. Disse var skikkelig lekre, og så morsom idè! Må nesten prøve d :)

    SvarSlett