onsdag 8. juni 2011

Enkelte ting gjør man med en gang,andre glemmer man litt bort


For veldig lenge siden fikk jeg se mitt første magnetbånd. Jaha,tenkte jeg hva skal nå det der brukes til???
Kirsti la ut i det vide og det brede om hvor kjekke disse magnetbåndene var,å at de var super enkle å lage.
Jeg beit på ideen med det samma,men dagene gikk,månedene gikk,å året gikk uten at jeg fikk ut fingeren.
Jeg hadde riktignok kjøpt inn magneter og bånd et par dager etter,men det stoppet der......

.....helt til Karipia la ut slike bånd her om dagen.
Så etter noen timers leiting etter magnet og bånd som jeg hadde kjøpt for lenge siden måtte jeg bare innse at jeg måtte ta turen på panduro,for det jeg hadde kjøpt sist var søkk vekk.

Jeg fant ikke helt det jeg skulle ha med det samme,men en kjapp telefon til Kari gjorde susen. Hun var så hjelpsom,å vips så fant jeg det.

Så i dag har jeg laget magnetbånd som skal gjøre det litt lettere å lese mønster.
Hvem har vel ikke brukt kjedelige gul lapper som mister klistret etterhvert,eller lagt et ark over for å vite hvilken omgang man er på?

Med slike bånd blir det ikke noe problem,å jeg gleder meg til å begynne å bruke dem.
Kommer til å lage mange slike,for de er kjekke gaver.
Svoops nedi gave/salgskassa.



Tusen takk Kirsti for at du er den du er,med mange gode ideer som jeg får glede av. Gratulerer med dagen i dag forresten. Hm...du skulle hatt en blogg,så jeg kunne linket til alle dine kreative krumspring.

2 kommentarer:

  1. Følte meg med ett veldig truffet her, gullappene er flittig brukt! Kjekke gaver, disse her :)

    SvarSlett
  2. Utrolig smart !!! lager du på bestilling eller ?

    jeg er back inn the bloggverden igjen etter en lengre pause....
    godt å titte innom de "vanlige"
    håper du har det fint :o)
    Har sendt deg noen tanker innimellom, du med din ME og jeg med mine psykiske problemer ... å alle ungene hehehe
    bildet på headeren er nydelig !!!!

    SvarSlett