onsdag 15. juni 2011

Alle burde være kreativ med gjennbruk

Jeg er en person som ikke bryr meg så mye om penger. Jeg kan godt klare meg med mindre penger enn det jeg har. Lykke kan ikke kjøpes med penger,så det er så greit så. Lykke er å kunne gjøre om noe som er brukt fra før.

I kveld tok jeg fram ei dongeribukse jeg kjøpte på loppemarked for lenge siden. Det var 25,- for en pose full av dongribukser,å DET er jo billig da. Ingen av buksene var tenkt til å brukes som bukser,men for å lage noe nytt av dem.

Denne gangen klipte jeg av lårene på ei bukse. Satte de sammen til et skjørt med stretch øverst og skråbånd nederst. En liten Hello Kitty figur fra H&M ble satt på som pynt.



Jeg ble kjempe fornøyd med skjørtet,men skal prøve meg med en breier ribb kant øverst neste gang.
Selma ble stor fornøyd hun også. Det er en fryd å sy til så takknemlige barn.

3 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Jeg skjønner godt at hun er fornøyd. Jeg syns du er så flink til å sy og til å se muligheter i feks en olabukse andre ikke lenger trengte.

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Utrolig gøy å se at noen får til dette :)

    SvarSlett