onsdag 29. juni 2011

3d-kort

Jeg har lenge beundret alle de som sitter å lager 3d-kort.
 De blir jo så utrolig fine,men du verden for en jobb.

 Det er ikke noe for mine skuldre,å sitte å fin klippe små detaljer. Med den tanken, så har det bare blitt med beundring,helt til jeg fikk kjøpt av Anne Mette noen ark.

I går satte jeg meg ned å klipte og limte på limputer å det var faktisk utrolig gøy. Så nå skal jeg prøve meg på noen flere slike kort framover.

 Det finnes ferdigstansa kortark,å da slipper man vistnok å klippe ut delene selv,å det tror jeg kanskje vil passe meg enda bedre;-)

Dette kortet skal Vetle få med seg på bursdagsfeiring til en kompis i barnehagen i dag.


Arkene ser slik ut når du kjøper dem


8 kommentarer:

  1. Så fint kort du har laget.Jeg er en ivrig 3D kort lager og de ferdigestansede arkene er jo enkle,men det gir ikke samme opplevelsen.Syntes nemlig det er veldig koselig å sitte med skalpellen og pinnsetten og skjære ut og sette på.Du får også kjøpt silikon til å sette på de aller minste delene,der limputene blir for store selv om du deler dem.Lykke til videre med 3D kort lagingen,du står i stor fare for å bli hekta.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så mye god info om 3d kort wenche. Jeg tenkte ikke at jeg burde ha delt limputa på skoa en gang. Syns jo den ble litt vel rar;-) Jeg skal nok innom panudro en tur i de nærmeste dagene å kikke litt hva de har,for det var virkelig gøy. En papir kutter skal jeg også skaffe meg,så kortene blir beine.

    SvarSlett
  3. Kortet er kjempe fint. Jeg er imponert over alt du får til, du er veldig flink. ;-)

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Det er vel kanskje her en stansemaskin kan komme til nytte? Det får bli årets julegave/bursdagsgaveønske ;)

    SvarSlett
  5. Så flotte kort.
    Var mye fint på bloggen din, kjempe kreativ er du:)

    La meg til som følger jeg, ha en flott dag:D

    SvarSlett
  6. Artig kort!

    Og takk for kjole-skryt :) Mønsteret er fra boken Barn Igjen.

    SvarSlett
  7. Hvor får du kjøpt disse 3D arkene for å lage kort av.

    SvarSlett
  8. Hei.
    Fint kort du har laget! Jeg har nettopp kjøpt ark til 3-d kort, men lurer på om du har gode råd til hvordan man går fram ? Skal limputene festes på hele baksida ? lakker du det ferdige resultatet ?
    Kirsten

    SvarSlett