onsdag 4. mai 2011

Hello kitty bukse

På lørdagen var jeg innom denne bloggen,å fikk se en aldeles nydelig Kitty bukse.
Selma satt ved siden av meg,å kunne fortelle at " mamma strikke sån te mæ" Så da var det bare å la Selma dykke ned i garnkassen å finne seg garn da. Hun var strålende fornøyd med fangsten,men jeg lurte inn en grønn farge jeg da.


Jeg gikk inn på Garnstudio sin side,å søkte på strikke fasteheten på garnet mitt,å fikk fram dette bukse mønstret. Begynte å strikke,å mens man strikker så dukker det opp noen små ideer.

1. Vetle spurte om det skulle bli en dress til Selma,men det hadde jeg ikke tenkt. Å da fikk jeg ideen om en selebukse i lilla å med hvite,rosa og grønn stripete seler.

2. i natt ble den ideen gjort om til en annen utgave med glidlås forran å mer heldekkene bak på ryggen og brystet.

3. Kanskje det ikke blir noe av noe,for det er vel litt upraktisk med en slik sele/overall bukse? Så kanskje jeg bare skal felle av å ha kun ulbukse.?

Så da sitter jeg her da å lurer på hva jeg skal gjøre. Noen som har noen meninger å hjelpe meg på vei med?

7 kommentarer:

  1. Kjempe søt bukse Maria. Jeg ville gått for vanlig bukse uten seler jeg. Seler blir ofte i veien synes jeg, i hvert fall på sånne bruksplagg, hadde vært noe annet om det hadde vært budag ect :P

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Fin fargekombinasjon :)
    har sett på denne buksa sjølv, trur den kan bli ein hit i heimen ;)
    Ville også gått for vanleg bukse utan selar, syns det er mest praktisk.

    SvarSlett
  3. Enig med lillamanilla, fargekomboen var helt nydelig!Kjempe fin!

    SvarSlett
  4. Fell av! Jeg var sikker på at buksa var ferdig og skulle til å skyte av hvor lekker den ble, men nå ser jeg jo at den ikke er fullført! Nei stopp her du, dette blir bra! Strikk inn en hullrad og sett strikk i, så sitter den supert på en vilter barnerumpe uten plagsomme seler som dingler overalt :)

    SvarSlett
  5. Den ble bare så søøøøøt :-)
    Enig med resten, fell av!

    SvarSlett
  6. Flott bukse!! Så søt med pus på rompa :)

    SvarSlett
  7. Kjempefiiiin bukse! Bare så synd at prinsessa mi har vokst fra Hello kitty...

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett