torsdag 5. mai 2011

Da ble det bare ei ullbukse da


Ettersom dere syns jeg skulle felle av så ble det slik;-) Var jo igrunn greit å bli ferdig også da ♥
Selma ble strålende fornøyd med ullbuksa si. Å det må jeg jo si at jeg skjønner veldig godt da,for den ble jo bare helt utrolig søt. Skikkelig lekker om jeg får si det selv.



Tusen takk til Smoochie for inspirasjon. Hun skal selge sitt kitty mønster,men så impulsiv som jeg er,strikket jeg bare ut i fra bildet;-)

Selma fant noen nøster med Sisu,så da søkte jeg på garnstudio sine sider på strikkefastheten,å kom fram til dette mønsteret. Jeg ville ha en lang ribbekant på beina for da sitter buksa så godt på de små.
Å lommer måtte det jo bli også da. Å der har Selma allerede bestemt at hun skal putte steiner oppi;-)



Kommer garantert til å strikke flere kittyer,for de ble knall søte. Tror jeg skal strikke en baby variant neste gang.

15 kommentarer:

  1. Nydeleg! (både bukse og modell) :)

    SvarSlett
  2. Kjempe kul Kitty bukse du har laga.

    SvarSlett
  3. Så artig denne ble!
    Super søt til ei skjønn frøken :)

    Lommer er viktig!
    Matilde ønsker også lommer på alt slik at hun kan ha med steiner.. hihi :)

    klem

    SvarSlett
  4. Ha ha ha Så artig og utrolig fin den var. Kjempe fin rett og slett:)

    SvarSlett
  5. Fantastisk artig og flott bukse! Jeg tror jeg må lage ei slik til vesle snuppa mi til vinteren igjen. Så utrolig god og kosete ut, alldeles skjønn bukse med en nydelig modell inni! :)

    Flinke du som klarer å strikke "på måfå", he-he! :) Ha en super dag!

    SvarSlett
  6. Kjempefin bukse ,du har strikket.

    SvarSlett
  7. Utrolig flott bukse til en søt jente som ligner mer og mer på sin mor... Hello Kitty er veldig populært, så denne blir det stas å ha på..

    SvarSlett
  8. Såå hærli! Sånn bukse ønske æ å mæ.
    Ønske dokker ei knallfin hælg:-)

    SvarSlett
  9. Ååååå... den va supersøt! må sende link til søstra mi.. ho har en 2-åring med Kitty dilla som bare MÅ få sæ en sånn.. =)

    SvarSlett
  10. Kjempefin ble den! Den kommer til å bli skikkelig populær blant småvennene :)

    SvarSlett
  11. Kjempesøt Kittybukse, og nå ser jeg hvor søster har fått den ideen fra! ;)

    SvarSlett
  12. denne buksa var jo helt nydelig, og det er sikkert moro å ha sånn ei bukse også.

    og tusen takk for kommentar på min blogg

    SvarSlett