onsdag 13. april 2011

Magnet morro


Jeg har et lite mål om å bruke hodet hver dag til noe gøy. Å i dag ble det magnet moro. Jeg så dette i en blogg for litt siden,men husker selvfølgelig ikke hvor. Jeg burde vel hatt et lite mål om å bedre husken min også;-) Thi...hi....om rette vedkommende kjenner jeg denne magnet morro så gi et pip,så jeg får linket til deg. Syns liksom det er på sin plass når man finner inspirasjon hos andre.

Jeg har jo lenge hatt en magnetplate på tavla,ikke særlig lekker,men den har holdt på mange viktige beskjeder det siste året. I dag fant jeg fram kakeformer og stoff,å forvandlett den stykke magnet plata til fantastisk søte magneter isteden. Vil tro jeg får mer glede av 6 små magneter enn en stor plate.



Nå henger de på kjøleskapet så lenge,men så fort limet er tørket blir de flytet over til tavla med det rare på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar