fredag 1. april 2011

Da har vi kommet til april dere

APRILSANGEN


Melodi: ”Blåveispiken”

Den første snøen som fins i skaret,

Den tiner jeg for jeg er april.

Den gir deg blåveis i bekkefaret,

Og regn og solskinn og mer til..
 
Det er ikke mye som minner om vår her i Trondheim,men nå har jeg trua på at det skal bli snart. Det er meldt en del varmegrader,å regn,så nå smelter det nok godt med snø framover. Det skal bli så deilig å kunne sette seg utenfor husveggen en liten time eller to framover.
 
Jeg har så mange strikkeplaner,men får liksom ikke gjort så mye når hendene mine svikter. Det blir noen runder her og der barei løpet av en dag. Det er vondt å sitte med pc`n også,så man blir ganske isolert da når man ikke kan gjøre annet enn å sitte rett opp å ned i sofaen. Blir rett og slett rastløs av å ikke gjøre noen verdens ting.
 
I mars fikk jeg gjort litt av hvert. Det er gøy å ta en liten oppsummering på slutten av måneden så man ser at man har da gjort noe fornuftig oppi alt det her.
 
Trykk på bildet for å få det større

Trykk på bilde,å få det større

6 kommentarer:

  1. Så mye flott ,du har laget i mars.Gleder meg til å se alt det fine du lager i løpet av april også.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Så madde flott du har laget denne måneden.
    Og tusen takk for hilsen på bloggen.

    SvarSlett
  3. Du har vært kreativ i mars må jeg si :)
    Håper hendene dine samarbeider slik at du kan kaste deg over flere prosjekter snart!

    Ha en fin fredagskveld,
    klem

    SvarSlett
  4. Flott produksjon i mars :D
    ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget!
    Håper hendene dine blir bedre og at vi snart får ordentlig vår her i Trondheim.
    Det ligger en award til deg i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Jeg syns du har fått mye ut av mars! :)

    SvarSlett