onsdag 6. april 2011

Baby monsterbukse


Jeg har litt delte meninger med meg selv hva jeg syns om disse monsterbuksene.
Jeg lagde en bukse til Selma i fjor som ble en søtnosbukse,å det var det i denne monsterverden.
Trodde jeg.
Men når jeg kom over mønster på en baby utgave i 0-3mnd så måtte jeg prøve.
 Syns den ble så nusselig i størrelsen at jeg har begynt på en i jente farger også.

Den her fikk heklede øyne ettersom jeg ikke kan fordra maskesting.
 Syns det fungerte fint med det også jeg.

77gr ble totalen på den her da.

                   Pinner 2,5 på hele buksa,skulle ha pinner 2 på vrangbordene men det gadd jeg ikke.
Mønsteret er fra bladet GRAVID nr 2,2010

12 kommentarer:

  1. Ja denne ble jammen grom. Liker dem best i små størrelser jeg også. ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. De er skjønn disse små monsterbuksene. :))

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Har aldri strikket bukse før, men lurer på om jeg kan greie det, faktisk.. litt klarere hjerne, så får vi se ;-)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Det var en herlig liten monsterbukse.

    SvarSlett
  5. Kul lue i innlegget under ;)
    OG for en herlig monsterbukse. Så kult når den ble i så liten størrelse da :D

    SvarSlett
  6. Herlig monsterbukse og den blir fin den i jentefargene også:)) Jeg liker de også i små størrelser, men har ikke strikket noen selv enda:))

    SvarSlett
  7. Nommen, så søt monsterbukse! Jeg elsker disse buksene, synes de er så artige:D

    SvarSlett
  8. Så stilig liten monsterbukse :)))

    SvarSlett
  9. Den var kjempesøt, også så liten! Jeg har strikket en i 6-12 mnd, men den er ikke heeeeelt ferdig - mangler selve monsteret ;)

    SvarSlett
  10. Syns de buksene er så stilige :D

    SvarSlett
  11. Se der, det ble jo baby-monsterbukse! :) Nusselig lite monster! :) *knis*

    SvarSlett