søndag 27. mars 2011

Marius mønstret er og blir et fint mønster

TRYKK PÅ BILDET SÅ BLIR DET KLARERE

Det er så koselig når dere sender meg forespørsler på diverse ting og tang. En gjenganger har vært at dere savner et bilde av Selma i full Marius mundur.

Bildene ble tatt tidligere i uka,men her kommer de iallfall.
2åringer er noen små skøyere,å de liker å bestemme selv om når,hvor og om de i det heletatt vil bli tatt bilder av. Det ble noen bombilder kan du si;-) 
Dere må nå få se noen av de også da.Det er jo litt av sjarmen med den lille prinsessa vår.



Er litt stolt da for skautet og buksa har jeg laget selv. Eller, på buksa har jeg brukt nøstebarn oppskrift,men putta inn Marius mønsteret.

14 kommentarer:

  1. Ser desverre bare tekst, ikke bilder. Men i blogglisten min ser jeg bilde av tulipaner i vase, men ikke når jeg går inn i bloggen din. Så rart

    SvarSlett
  2. Ja,det er helt merkelig. De tulipanene hører til det siste testing testing innlegget. Det var bare for å legge ved et bilde.

    SvarSlett
  3. Huff, det er så irriterende når slikt skjer. Men jeg har fått sett bildene dine likevel, når jeg trykka på den lille firkanten kom bildet. Flott Marius jente! Men håper det ordner seg, alt for flott jente og klær til å bare være på "hemmelig" bilde!

    SvarSlett
  4. Jeg ser sånne små firkanter der jeg tror bildene skulle ha vært. Om man trykker på en firkant, så får man opp det bildet den representerer på egen side. - For oss som er veldig nysgjerrige og vil se nå. :)

    SvarSlett
  5. (Huff, var litt for ivrig etter å ha lest innleggene dine at jeg ikke leste den siste kommentaren...)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder av snuppa i Marius antrekket:))
    Skikkelig herlig å se alle delene sammen.

    SvarSlett
  7. Dette kan du være stolt av! Knallfin tunika, bukse og skaut! Likte ideen med "leggingsbukse", og på bildene ser det virkelig ut som leggingser :) herlig unge!

    SvarSlett
  8. Nå har jo brått noen av bildene dine kommet opp. :)

    Jeg kan nok se de firkantene fordi jeg bruker Chrome som nettleser. Da jeg lasta opp siden i Internet Explorer nå, så så jeg heller ikke de firkantene.

    Jeg glemte også å si at det settet du har laget er kjempefint. Så flink du er! :D

    SvarSlett
  9. Ser bilder jeg:-) Ikke bare det, de er skikkelig morsomme og fine også:-D

    SvarSlett
  10. Kjempe fint sett! Elsker marius, selvom jeg aldri har laget noe av det selv. Må vel gjøre det etterhvert.. ;) Det ligger en liten oppmerksomhet til deg på bloggen min i dag. ;)

    SvarSlett
  11. Så vakker ho er:). kjempe fine marius ting. Vurderer sterkt om jeg skal strikke tunnika til minste mi. Men har aldri strikket så stort etter mønster og gruer meg litt:(

    SvarSlett
  12. Heisann!

    Kan jeg spørre hvor du har funnet oppskrift til Tunika til så små barn? Jeg har lett etter den, for syns den er helt nydelig! Og på Sandnesgarn sine sider er det bare oppskrift på den til voksen..

    Forresten en kjempe fin blogg og du er fantastisk dyktig!

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei Siri.

    Håper du kommer tilbake hit,for jeg greier ikke å komme inn hos deg å svare på spørsmålet ditt;-)
    Mønsteret er fra Sandnes. Det står i, Til fjells 0913 barn/voksen

    SvarSlett
  14. Hei!
    Tusen takk for svar, har funnet heftet og skal bestille det med en gang!

    SvarSlett