torsdag 24. mars 2011

Kvikk lunsj lue

Mitt bidrag på bloggen strikkere denne gangen, er kvikk lunsj lue. Stikkordet for denne utfordringen var stripete luer.

Om du har lyst å strikke ei slik lue så finner du mønster i heklejentas blogg.
Jeg har brukt 94gr Freestyle

Lua her går nok rett i gave/salgs kassen.

14 kommentarer:

  1. Morsom lue du har strikket.

    SvarSlett
  2. Så fin den var. Ser den er nesten et *must* å strikke. En liten oppmerksomhet til deg i bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. Åh den var kul!! har sett slike rundtomkring men ikke funnet noe mønster, så tusen takk for link!! Og genialt bidrag til konkurransen i utfordringsbloggen da!

    Noterer kvikklunsjfarger på garnønskelisten min :o)

    SvarSlett
  4. Artig hue! Denne blir kjekk til påsken. ;)

    SvarSlett
  5. ;) Bare ta til deg rosen du, og litt ekstra besøk i bloggen din :)

    SvarSlett
  6. Kule kvikklunsjlua! :) Den er jo bare den perfekte påskelua!

    SvarSlett
  7. Flott kvikklunsjlue,du har strikket.

    SvarSlett
  8. Takk for at du deltar i utfordringen på Strikkere denne gangen også!

    Digger kvikk lunsj lue, stilig "vri" på utfordringen :)

    SvarSlett
  9. Skikkelig kul denne lua alstå! Hypernorsk:) Og det liker jeg! leste litt på den andre bloggen din og - håper du snart føler deg helt fin igjen, og at sykdommen sakte med sikkert slipper taket:) Ha en god helg!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg:)
    Du er jo kjempeflink til å strikke selv. Og sy. Du har laget mange fine ting. Nydelige marius-kjoler bl.a. Sukk... Jeg får bare ikke til å strikke med flere farger. Så da blir det fletter. Det liker jeg.
    PS! For en skjønn ungeflokk du har!
    Ellen:)

    SvarSlett
  11. Denne lua er det virkelig påskestemning over! ;)

    SvarSlett
  12. Tøff lue :) Får skikkelig lyst på sjokolade :)

    Ta en titt i bloggen min, der ligger det en award til deg :)

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg:)

    Så kuul lue du har strikket:) Masse annet fint du har på bloggen din også...spennende..:)
    Legger meg til som følger og gleder meg til å se hva mere spennende som kommer...

    Klem Garnguru

    SvarSlett
  14. Luen din ble kjempefin! Artig at du kunne bruke mønsteret. :)