torsdag 3. mars 2011

Kan nok ikke innta mårras kaffen på trappa riktig enda,men om ikke lenge så er det mulig i bare sokkelesten. Hærlig ja!!!!

I går var det skikkelig vårstemning her,solen skinte,det var 7varme grader og det var begynt å smelte bra med snø. Trappa vår var bar,å jeg begynte å lengte etter mårras kaffe på trappa...gjerne i bare sokkelesten. Mmmmm.....det er deilige tider som møter oss nå.

Trodde jeg da...

I dag var det jammen meg kommet en ny snørunde,det var helt hvitt utenfor huset. Å jeg må nok si at skuffelsen var til stede.
 Jeg som begynte på vårkose sokkene mine i den deiligste og mykeste Misti i går.
De jeg skulle tusle utpå trappa med,
sette meg ned å nyte en kopp kaffe på mårraskvisten.
Gjerne mens skoleungene kokk ulerer inne på kjøkkenet før skolestart.

Det er jo lykken å få startet dagen slik.



I steden ble kaffen inntatt i kosekroken i dag,etter at skoleungene hadde trasket uti snøen på vei til skolen.



Mønsteret er fra boken Strikk sokker,fra du store alpakka. Design nr.1

170gr misti

7 kommentarer:

  1. Gleder meg også til våren. En herlig tid. Flotte sokker. de er sikkert varme og gode.
    Ønsker deg en flott torsdag (selv om det er vinter)

    SvarSlett
  2. Ja nå lengter vi etter sildrende vann under smeltende is.
    Flotte sokker, du er en reser med strikkepinnene dine

    SvarSlett
  3. Disse ble nok myke og gode! :)

    Det er noe med disse dagene nå, det er lysere ute, snøen smelter litt etter litt innimellom, en får følelsen av så nært, men dog så fjernt!

    SvarSlett
  4. Om ikke anna så var så er i allefall sokkene helt nydelige :D
    Lengter etter vår jeg også, men her er det en meter med snø enda ;)

    Ha en flott torsdag, og kos deg med bollene :D

    SvarSlett
  5. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet, men som alltid kommer våren til sist, når alt er klart for det. Det er en tid for vår, men først skal vi fullføre vinteren :) sokkene var lekre!

    SvarSlett
  6. Våren kommer når den kommer Maria......vi får kose oss med hjembakst imens:).......hihi
    Sokkene ble ihvertfall flotte og bollene sikkert like gode.......jeg skal prøve de bollene en dag:)

    SvarSlett