onsdag 23. mars 2011

Kakkelhønenes sydag

Her om dagen ble jeg invitert til sydag i dag.
Slike sydager er gull verd,å jeg prøver å få de med meg. I dag ble det litt kræsj med et møte jeg tilbydde meg å bli med på. Men jaggu satt kakkelhønene å sydde til langt på dag,så jeg rakk å få med meg et par timer jeg også.

De var godt igang med å sy strikketøyposer når jeg kom,men vi tok oss tid til å kose oss med både te,horn og fruktsalat. Deilig ja.

Jeg hadde jo med litt stoff som jeg så for meg kunne passe sammen,men så fikk jeg tips om å prøve en annen kombinasjon på fargene,å jeg ble kjempe fornøyd. Artig å få andre innspill,når resultatet blir så bra.

Jeg kan vel ikke skryte på meg å ha skjært,strøket og sydd hele denne posen selv,men slik er det nå engang da når man trenger litt hjelp. Tusen takk for god hjelp å nyttig lærdom. Nå gjennstår det bare å se om jeg husker alt jeg har lært til jeg skal prøve meg helt på egen hånd.

7 kommentarer:

  1. Åhhhh...... den var søt da:))
    Er så lei meg for at jeg ikke fikk til å ta turen i dag:(
    Har vært oppe å vaket ett par ganger i låpet av dagen og da satt jeg på hobbyrommet og puslet litt, kjekt med arbeid som ikke trenger tenking når hodet er ille:))
    Håper vi får til en ny sydag igjen snart:))

    SvarSlett
  2. Takk,syns den ble fin selv også.
    Håper du finner igjen formen fort Kari.Tussig å bare vake slik du har gjort i dag.
    Regner med at det åpner seg på kaosrommet om ikke så altfor lenge igjen;-)

    SvarSlett
  3. Å den var kjempe fin!! Jeg å vil være med på sydag!!
    Å tusen takk for at du er så tolmodig å hjelper meg med strikkingen :)

    SvarSlett
  4. Nydli strikketøypose i hærlie farga å stoffa!
    Så bra at dokker kosa dokker å hadd en fin dag i kaosromme.
    Ønske dæ en god torsdag:-)

    SvarSlett
  5. Utrolig fint - og praktisk! :)

    SvarSlett
  6. Så flott posen din ble. Det sommerfuglstoffet var nyyydelig. Dette fikser du selv også skal du se :)

    SvarSlett