torsdag 31. mars 2011

I ettermiddag har vi vært å feiret 6års dag

Tantebarnet mitt Simen ble 6år. Å blir man 6år,så må man jo få et pennal i bursdagsgave. Det er jo viktig å være forbrett til skolestart. Å når man kan kjøpe et pennal med favorittlaget,ja da må jo gaven bare bli bra.

Det ble en pokemon lue på bursdagsbarnet også. I iveren over alle pakkene ble den ikke prøvd,men jeg håper den passer. Den er strikket i duett,så den skal ikke klø.

Et bursdagskort måtte jo også være med. Det ble en pirat på lerret denne gangen. Det er så gøy å lage slike lerret kort. Det finnes jo så mange fine og artige servietter som man kan bruke. Pirate serviettene her ble kjøpt på på Søstrene Grene.

Jeg så engang et bilde av en Timmy kake,jeg syns den var så søt at jeg fikk lyst til å lage en selv også. Det var litt lenge til Selma sin bursdag,så jeg tok sjansen på å lage en til Simen. Vi hadde ikke en gul smukke til Timmy da,men han greide seg fint med den hvite smokken til baby born dukka til Aurora. Kaka ble godt motatt av gjestene,å det var hyggelig da.

3 kommentarer:

  1. Så fin lue. Den passer nok. Han blir nok fin i den. :))

    SvarSlett
  2. Fine gaver og festlig kake! Takk for hyggelig kommentar om sjalet mitt. Garnet var umerket, så jeg vet ikke hva det het, men det er ihvertfall ull. Det ble visst kjøpt i en souvenirbutikk i Tallin. Nøstet veide 100g, og jeg har bare brukt 75 g til sjalet, det er veldig lett og fint.
    Ha en fin helg, håper formen er bra så du kan kose deg med familien.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett