fredag 11. mars 2011

Hello kitty sitteunderlag


Vetle skal på bursdag til ei barnehage venninne i morgen,å da håper jeg et Kitty underlag kan falle i smak til den vesle frøkna.

Det er jo bestandig en risiko å gi hjemmelagde gaver,men jeg tar sjansen.
Kanskje hun liker sjokoladen eller appelsina istedenfor;-)

Mønsteret fant jeg inne hos Randi men når jeg hadde strikket de 20rillene syns jeg det så så fryktelig lite ut,så jeg strikket 10riller til. Underlaget ble akkurat så stort som jeg ønsket da,men det ble litt langt fjes på den katta. Jeg har brukt fritidsgarn og mindre pinner enn det sto i mønsteret.

Var to småjenter som kunne tenkt seg slike sitteunderlag her hjemme,så det spørs om jeg må lage meg min egen vri for fritidsgarn etterhvert. Legge opp litt flere masker og strikke den lengre,så blir den kanskje rund og fin som Randi sin i cortina.

150gr fritidsgarn

8 kommentarer:

  1. Sååååå søt den var:)
    Blir nok populær den der tenker jeg:)
    Ønsker deg en herlig fredagskveld Maria:)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så søt en Hello Kitty. Tenker det blir flere ja...

    SvarSlett
  3. Dette må da bli tatt imot med glede. :))

    SvarSlett
  4. Så morro å se at du har brukt oppskriften min
    :-) Det blir nok populært til bursdagsbarnet!

    SvarSlett
  5. Utrolig flott sitteunderlag. Kan ikke tenke meg at det ikke faller i smak, så flott som det er!!
    Du er kjempe flink. :-)

    SvarSlett
  6. Den var skjønn, antar det ble en populær gave! :)

    SvarSlett