onsdag 9. mars 2011

Ekstrem makeover...

Når vi kjøpte oss hus for...tja,kan det være 8år siden tro? Så pyntet jeg opp postkassen vår med en knall grønn frosk(av alle ting) 
Nå har jeg gått og sett på den stygge postkassen vår,å fant ut at NÅ var det på tide å fikse litt nytt stæsj på den.

Den ble skuret med jif,å ble skinnene hvit igjen. Etter en god tørking over natta,var det bare å lime på en ny serviett og et ark med gode ord.


Vi hadde utleie i starten,så jeg har ei sarva postkasse til som skal fikses på. Den tror jeg vil bli brukt som aviskasse utenfor døra her.

Nå gleder jeg meg til å få hengt opp en helt ny postkasse på det felles postkasse stativet i gata her.

10 kommentarer:

  1. WOW.....den ble dritlekker:))
    Men tåler det all slags vær dette da?
    Har du penslet mange strøk?
    Ble litt nysgjerrig jeg nå:))

    SvarSlett
  2. Den står under tak,men det blåser og regner på den innimellom alikavel.
    Tok 2-3 strøk.
    Enkelt å skure bort,å lage nytt når den blekner igjen.

    SvarSlett
  3. Oi! Det tror jeg må være den vakreste postkassa jeg har sett!:O

    SvarSlett
  4. Nyyyyyyyyyyyydelig. Må bare si at jeg gleder meg sånn over å lese dine to blogger. Jeg har også ME, og kjenner meg sånn igjen i det du skriver

    SvarSlett
  5. Så fin den ble! Frosken ble jo en prinsesse, hihi!

    SvarSlett
  6. For en nydelig postkasse. Tenker mange vil ønske seg en slik.

    SvarSlett
  7. Ja,du sier noe der mimouna.

    SvarSlett
  8. Så kosli postkassa ble me ny dekopasj å kloke ord:-)
    Ønske dæ en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  9. Den ble kjempefin Maria!!!
    Du er virkelig kreativ☺

    Vi trenger ny postkasse, og nå fikk jeg tips om hvordan den kan pyntes☺

    SvarSlett
  10. Den ble kjempe fin og fine ord er alltid koselige. Lakker du motivet med flere strøk etter på ? Jeg tenker på vær og vind som sliter. :-))). Ha en riktig fin dag. Klem

    SvarSlett