tirsdag 1. mars 2011

Det er så gøy når noen fatter intresse for bloggen min

Ja,nå er det jammen meg 3dje gangen at nettsiden foreldremanualen har likt noe av det jeg har blogget om.
Denne gangen var det den enkle måten å gjøre om sprinkelsenga på.
 IKEA selger vistnok en type sprinkelsenger nå som kan gjøres om,men det er jo overhode ikke nødvendig å kjøpe en spesiell sprinkelseng.
Alle senger kan gjøres om. Her kan du se mitt tidligere blogginlegg om senga.

Tusen takk til foreldremanualen som fallt for en billig og enkel løsning.

4 kommentarer:

  1. Ike rart de viser interesse Maria for den senga ble veldig fin:))

    SvarSlett
  2. Så gøy da!! Men så er det jo en genial måte å ordne sengen på da ;)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Veldig kjekt at du hadde vært innom hos meg:) Dette var en koselig blogg, jeg ser fram til å følge deg videre!

    SvarSlett