søndag 27. mars 2011

Blir litt testing,testing nå

Bloggen min surrer sån i dag,den vil ikke vise fram bilder,kun tekst. Å det er jo utrolig kjedelig at dere stikker innom å bare får lest teksten. Ofte sier et bilde mer enn tusen ord,så jeg må jo få det til å fungere igjen.

Det startet så fint med Marius innlegget,alt så ok ut. Etter 30min var bildene borte,både på bloggen å i redigeringsprogramet. Hm...har prøvd å slette innlegget,å lage ett nytt uten hell.

 Samme problem her også:-( alt er fint helt til jeg trykker publiser innlegg. Da forsvinner bildet fra bloggen å fra redigeringa. Grrrr



3 kommentarer:

  1. hmm.. jeg så bildet på oversikten min, men når jeg kommer inn her så er det ingen bilde. Ser det er flere som har samme problemet.

    SvarSlett
  2. Hadde samme problemet på min blogg, men etterhvert så ville den allikavæll:)

    SvarSlett
  3. Ja,det her er så merkelig. Skjønner ingen ting jeg,men tror ikke jeg kan gjøre annent enn å vente å se. Det må jo være noen basselusker på selve blogspot.

    SvarSlett