onsdag 30. mars 2011

Babysokker

Småplukk til babyer er alltid kjekt å ha liggende. Plutselig så blir det føtt en liten tass,å da er det greit med noe småplukk.

Denne gangen prøvde jeg meg på ullent eventyr sine babysokker. De var utrolig enkle å strikke,men jeg syns de ble litt kjedelige med bare rillestrikk. Så på mine måtte jeg jo pynte opp litt med en heklekant. Det skal ikke så mye til før sokkene får et annet uttrykk.

Sokkene er strikket på pinne 3 med Mor Aase babyull. Den lilla heklekanten ble heklet på krok 3 med sisu
Totalt 31gr garn forsvant denne gangen.
Jeg la opp til den minste str,men tror de egentlig ble litt store. Har ingen småttiser å prøve dem på,så jeg er fryktelig usikker da.

6 kommentarer:

  1. ååå, så søte!
    Det gjorde seg med en heklakant ja, er ikke så mye som skal til:D

    SvarSlett
  2. Lekre babytøfler og de har flott passform også!

    SvarSlett
  3. Søte babysokker! Helt enig, alltid greit å ha noe liggende på lur. Og så syns jeg det er veldig kjekt å bruke smårester til babysokker!

    SvarSlett
  4. Så nusselig-søte! :) pynta veldig opp med den lille heklekanten, så flink du er :)

    SvarSlett
  5. Så søte di blei!! LItt penere en mine å ble di men har kanskje noe med erfaring å gjøre :)

    SvarSlett